Egy agykontrollos kisbaba mindennapjai

Andriska, a bölcs baba

Andriska, a bölcs baba

Andriska, a bölcs baba - Bevezetés

2019. május 22. - vlinder

2019. február 14-én, Valentin-napon megszületett életünk szerelme, Andriska. 

andriska1.jpg

Valóban igazak az alábbi mondatok, amelyet Tara Lee és Mary Attwood Kismama-jóga könyvében (Bioenergetic Kiadó, 2014) olvastam: "Életed mindörökre megváltozik, amint kisbabádat üdvözlöd a világban és a karodba veszed. Több szeretetet érzel ez iránt a drága lény, a szent ajándék iránt, mint amennyit valaha éreztél bárki vagy bármi iránt." (82. oldal).

Elmondhatjuk, hogy a jóga és ezen belül is a meditáció az, amely az egész várandósságomat áthatotta. Nagyon szerettem kismama jógára járni. Tegnap kisfiammal, Andriskával voltunk már babás jógán is, és ő is nagyon élvezte (tiszta anyja:)). Véleményem szerint a jógának, a meditációnak, na meg, hogy nem jártam be dolgozni (már a 3. hónap után kiírattam magam táppénzre) köszönhetem azt, hogy nagyon nyugodt várandósságom volt, talán túl nyugodt is, ugyanis a 41. héten úgy kellett beindítani a szülést, mert az uraság nem volt hajlandó megszületni. Ez a kiegyensúlyozottság a babámra is jellemző, mert már egy hetes kora óta átalussza az éjszakákat, és délután pedig imád sziesztázni az adamo hintájában, miközben anya "dolgozgat" a laptopon.

Blogomnak azért adtam Andriska, a bölcs baba címet, mert gyerekemet Dr. Aletha J. Solter: A bölcs baba (Útmutató a gyerekekhez, a fogantatástól két és fél éves korig) című könyve alapján nevelem, amelyet az Agykontroll Kft. adott ki 2011-ben. A jóga mellett a másik, ami meghatározza az életünket az agykontroll. Igyekszem én is úgy élni, hogy minél hatékonyabban felhasználjam mindazt, amit az agykontroll tanfolyamon tanultam még 2012-ben Domján Lászlótól. Hiszek abban, hogy gyerekkorban agyunk rendkívül programozható, és életünk ekkor gyakorlatilag teljes mértékben szüleinktől függ. A csöppség számára a szülő az isten. Amit a szülők mondanak, az a gyermek számára szentírássá válik. Azt szeretném, ha András fiamnak olyan pozitív világképe legyen, mint nekünk, szüleinek, s ezáltal okos, szép, egészséges, gazdag fiúvá váljon, és minden jót, bőséget vonzzon be az életébe, s ezek maga és az egész emberiség javát is szolgálják. (Titkos vágyam az, hogy az orvosi hivatásnak szentelje az életét, na de ez a jövő zenéje:))

andris_hintaban.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://drbettyanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr3814847756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása